All black

středa 16. září 2015


Přeji příjemnou středu :)
V neděli byl tak trochu speciální den. Po celé dlouhé (i když zpětně mi přijde že to byly asi tak tři dny) dovolené, jsem se viděla s nejlepšími kamarádkami Eliškou a Aničkou. Ráno mě Honza hodil domů a začal můj vybalovací maratón, který jsem ten den stejně nedokončila, protože jsem se u toho akorát rozčílila a pak mi ještě bylo líto, že už jsme doma a nechala jsem ještě tak polovinu věcí v kufru.

Od chvíle, co jsme se vrátili je mi skoro permanentně zima. Den poté, co jsme přiletěli, jsem si dokonce musela napustit horkou vanu a chvilku v ní zůstat, abych se trošku zahřála. Já vím, já vím - všichni mi říkají, že bylo hůř, ale to jsem tady nebyla, takže to se nepočítá :).



Každopádně tento den bylo počasí fajn a na sluníčku občas dokonce horko, což jsme si ale všechny tři užívaly. Když jsem pak ale jela kolem osmé domů, zasnila jsem se nad krásnými, horkými, Řeckými večery. Nemám ráda zimu a vůbec nevím, co budu nosit nebo co budu dělat, čím jsem starší, tím je mi nepříjemnější. Nevím co s tím budu dělat - pravděpodobně budu muset emigrovat někam za sluníčkem :).

Tričko, sukně Reserved, balerýnky Zoot (Tamaris), kabelka Longchamp


(Za fotky děkuji Aničce; poprvé jsem si je taky upravovala tak buďte shovívaví - teprve se vše učím)

Jako outfit jsem zvolila samé černé kousky - asi jsem doufala, že mě zahřejí :) spíš je to ale z důvodu, že černou jsem přes léto moc nenosila právě kvůli horku a tak jsem si to musela pořádně vynahradit. Tohle tričko se mi líbilo na první pohled, ale asi stokrát jsem si ho rozmýšlela, protože je celkem krátké a když ho mám ke kalhotám, tak se v něm prostě necítím. Nakonec jsem si ho ale vzala s tím, že ho budu nosit k vysokým sukním, anebo si pořídím vysoké kalhoty (což se zatím ještě nestalo a asi ani nestane :)) ). Sukni jsem pořizovala už na jaře, protože se mi strašně začal líbit trend sukní s kapsami. Oba kousky mám moc ráda (sukně teda trošku škrtí, a je v pase bohužel dost napevno, ale když se zrovna moc nepřejím, což se o tomto dni říct nedá, tak to celkem i jde), a dohromady mi přijde, že i docela fungují. Nebo ne? Bála jsem se, že budu tak trochu černá vdova, ale dopadlo to lépe, než jsem čekala. :)



S holkama jsme si zašly na oběd do Yamyam (kde se na nás teda dost protivně tvářili, což mě hodně mrzelo) a kde mimochodem začali přijímat ISIC (-10%!!!). Jídlo bylo ale výborné, jako vždy. Potom jsme proběhly poslední den Marriane nákupů, a tak nějak skončily v kočičí kavárně. Tam jsme znovu tak trochu hřešily - já s Eliškou jsme si daly kávu, Anička malinovou limonádu a pak holky pokračovaly dortíkama (mňam!) a já si dala snad po milionu let nakládaný hermelín (já vím že jsem čuně, ale když já to miluju!).
Na konec jsme ještě skočily na Anděl a prolezly pár obchůdků.

Na stránkách kavárny můžete sledovat příběhy kočiček :) Adresa: Vodní 567/7, Praha 5 - Smíchov







Doufám, že to ještě nebyl poslední slunečný den a že nás jich čeká aspoň dva (tři, čtyři, ... ) týdny :) Co vy? Těšíte se na zimu, nebo to máte stejně jako já? Abych se přiznala, nemusím ani podzim a ze slova vrstvení mi běhá mráz po zádech - ono se to vždycky zdá, ale pak přijde hnusný, upršený a blátivý podzim a místo vrstvení vytahujeme rovnou bundy. Fuj :).

3 komentáře:

  1. Vendulko dekuji mockrát :)
    Ja bych si ji vzala hned kdybych bydlela sama ale zatím to bohuzel nejde ale snad pak takhle jednou nejakou kočičku zachránim :)
    Ale napadá me kontaktovat treba takovou nejakou kavárnu - kotatka určitě táhnou lidi tak treba by brali :) zkus to!!

    OdpovědětVymazat
  2. Byl to jeden z vážně perfektních dní, hned bych podobné počasí brala zpátky! A taky to hřešení s vámi :))))

    OdpovědětVymazat
  3. Juhu ještě budou další neboj <3

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)