Asymetric skirt

čtvrtek 10. září 2015



Vlna asymetrie dolehla, leč pozdě, i na mě. Hlavním prvkem outfitu je jedna tak trochu prokletá sukně. Tuhle sukni si objednala moje kamarádka Sára, snad z Ebay (nejsem si jistá), a pak mi psala, že má sukni která jí nesedí a že mě by být mohla. Slovo dalo slovo a já si ji od ní koupila.



V Praze jsem ale neměla tu kuráž si jí na sebe vzít, ač se mi opravdu líbila! Vždycky jsem jí vyndala ze skříně, oblékla a nakonec se zase převlékla do něčeho jiného. A pak jsem si řekla dost a  vzala jsem si ji vzala s sebou k moři. A světe div se, konečně jsem si ji oblékla i na sebe :). Přijde mi sama o sobě dost zajímavá, a tak jsem si ji vzala jen s obyčejným tílkem, protože jsem nechtěla nějak zbytečně rozbíjet vzor.

Jsem zvědavá, kdy si ji na sebe vezmu příště. V Praze to prý moc nevypadá, tak já se pokusím trochu sluníčka zabalit s sebou :). Souhlasíte?
(Fotil opět můj Milý :) )

Sukně Ebay; tílko ??; sandálky Mel; psaníčko NewLook; náramky DIY






0 komentářů:

Okomentovat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)