OOTD \\ Ripped jeans, sunday in Prague

čtvrtek 24. září 2015


Krásné ráno dámy (a pánové? když tak se přihlaste ať zdravím genderově vyrovnaně :)

Sice už je zase druhá polovina týdne (i když prakticky vzato, čtvrtek je přesně polovina týdne), ale já přicházím s outfitem z neděle, kdy jsme s mým Honzou vyrazili na Burger festival do Pražských Holešovic.

Ochutnali jsme celkem tři burgery (nejprve Honza nějaký klasický, pak já kuřecí a poslední jsme si dali stejný, zase klasiku - což jsme si pak samozřejmě vyčítali, protože byl nejhorší :D ). Bohužel nemám takovou podrobnou fotodokumentaci jako jindy, ale za mě festival nebyl zas až taková paráda. Asi jsem čekala něco víc, ale přišlo mi proti srsti už 50,- za vstup (není to moc a nezkrachuju, ale moc nechápu za co, když jinde to jde bez vstupného), a celková atmosféra nebyla taková jako třeba na Ladronce, kterou jsem si opravdu užila. Možná už se do mě dává i ten podzim, nevím :) na Ladronce přeci jen ještě bylo 30 stupňů.




Nebylo moc teplo a v batůžku se schovává ještě svetr, který jsem hned po focení vytáhla a zabalila se do něj :) Roztrhané kalhoty jsou z Bershky (díra na koleni DIY ala, namazala jsem si nohy krémem a pak si klekla a díra se rozjela do všech stran), tričko jsem dostala v práci ale jinak je od Engelbert Strauss a je super kvalitní, a bundička je z Orsay. Conversky mám už asi sto let :) a baťůžek z Primarku.












Fotky: můj nejmilejší :) 

3 komentáře:

  1. Tenhle víkend taky pracuju takze nic moc nebude... Bůh ví kdy bude dalsi článek :D
    Tak at ti to utece Vendulko!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš to je tak krásný jak se usmíváš!!!! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeee dekuji ❤️❤️ Mužem udělat outfit z party ale vubec nevim co si vezmu :D

      Vymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)