(Nejen) Vánoční přání na dejmidarek.cz

pátek 27. listopadu 2015

Ahoj čtenáři!
Dneska bych začala takovou kratší historkou, kterou až si přečte můj chlap, tak mě asi zakousne. Ale když mi napíšete komentář (nejlépe podobnou zkušenost), tak mi to možná i odpustí, protože on je z každého vašeho komentáře snad ještě víc nadšený, než já!

Mám takovou celkem vtipnou story o tom, jak mi Honza pořizoval dárek k svátku. Vždycky, když někam jdeme, tak mi radí a schvaluje nebo naopak říká, co mi nesluší - a myslím si, že má opravdu vkus a schvaluje mi jen opravdu pěkné věci! Z čehož jsem nadšená! Hodně kluků po celou dobu nákupu jen zvedá oči vsloup a pokud s ním nejste zrovna v obchodě se spodním prádlem, kouká do mobilu. Což ten můj, jak už jsem řekla, nedělá!
No a tak jsem si říkala, že dárek k svátku (který se navíc vlastně ani skoro neslaví, většinou se odbývá nějakou tou květinou či bonboniérou), nebude žádná věda. A najednou přišel s dárkem, který mě vážně rozesmál. Kabelka hýřící barvami, která mi evokovala takový ten hippie styl (ala Desigual), a ta druhá skoro stejná. A pozor! Ekologická z petlahví! (Jsem pes na třídění odpadu, tak asi proto :-D) Tak jsem se zasmála, a říkám rázné NE! Prosím, jen pozvat na večeří, that´s all I want!



A ten stejný den jsem u Johanky na jejím blogu Milkwoman prohlížela wishlist, který si připravila na  stránce dejmidarek.cz. Ta stránka mě zaujala, a hned jsem si tam naházela všecko možné, co mě zrovna v tu chvíli napadlo :)
Mám tam pár věcí, které se mi prostě líbili, ale mám tam také věci, které si reálně přeji. O Pearly uvažuji už přes rok, a vypadá to, že do nového roku bude u mě. (Zajímal by vás potom článek?) Kozačky nutně potřebuji, stejně tak zimní kabát a nějaký hezký prstýnek. Nike jsem si pořídila ke svátku :).

Odkaz na můj WISHLIST je tady. Můžete ho sdílet (ten váš, ne můj - samozřejmě!) se spoustou sociálních sítí, a nenápadně tak svým blízkým naznačit, co že byste si to tedy přáli. Oni mohou odškrtnout jednotlivé dárky, aby jste něco nedostali víckrát. Podle mě geniální nápad!
Můžete se inspirovat již vloženými dárky, nebo si vložit svoje (i s odkazem na zboží!). Přepisovat, přidávat, ubírat, tvořit různé složky - k svátku, k narozeninám, k Vánocům...

Takže konec nevhodným dárkům. Spokojeny jsou obě strany, dokonce i Rachel z Přátel by podle mě byla za tuto stránku vděčná!

Co vy na to? Vyzkoušíte to? Napište mi, jaký nejnevhodnější dárek jste kdy dostali!
Mějte se krásně,
vaše Kač

Napadlo mě jen napsat, že toto není sponzorovaný
ale že mi to přijde jako tak super nápad, že jsem to s vámi prostě jen chtěla sdílet! :)

8 komentářů:

  1. Ježíš jdu hned ocumovat a davat dohromady svuj wishlist :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dávej a hlavně ho zveřejni pořád nic nevidím! :D

      Vymazat
  2. Hm, takže mám teďka tak tři hodiny co dělat. Dík :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak má drahá polovice obchody opravdu nemusí (a ty se spodním prádlem zvlášť ;-)). Nejraději mi nakupuje technické hračky. Před mnoha lety se totálně netrefil s elektrickým kartáčkem na zuby a s jakousi kosmetickou masážní soupravou. Oboje jsem vyzkoužela a po několika letch (kdy jsem to doma překládala z místa na místo) poslala dál (prodáno na Aukru)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To slyším poprvé, že nějaký kluk nemá rád nakupování a zkoušení spodního prádla! :) Technika se někdy hodí ale podle mě to musí být zrovna něco, co potřebujeme my jako holky :D elekktrický kartáček a masážní souprava... no asi bych to také poslala dál :D :)

      Vymazat
    2. No - my s manželem už nejsme moc kategorie kluk a holka :-) (nýbrž 50+), ale on tomu moc neholdoval ani když jsme se poznali.
      A technikou se tedy i trefuje (mobil, co už ho používám x let, nebo teď naposledy netbook k letošním k narozeninám je toho důkazem).
      http://werka13.blog.cz/

      Vymazat
    3. Aha jéé to mě vůbec nedošlo, pardon snad jsem tě neurazila :D :))) Jojo je super, mít vedle sebe partnera, který tomu rozumí. Vím, že emancipace jde kupředu, ale sama přiznávám, že jsou odvětví, kterým prostě nerozumím a rozumět nebudu a jsem moc ráda, když mi někdo poradí a vybere :)

      Vymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)