OOTD || Grafitti

pondělí 30. listopadu 2015

Ahoj všichni!

Dlouho tady nebyl žádný outfit, a opravdu mě to mrzelo, tak jsme se včera s Honzou rozhodli vypravit ve, někde něco vyfotit. Nebylo to jednoduché, včera byl snad nejošklivější den za hodně dlouhou dobu, zataženo a pršelo, tak jsem přemýšlela, pod jakou stříšku bychom mohli zalézt. Nakonec jsem ze srandy řekla že půjdeme snad "pod most" a tak to taky dopadlo. Kousek od Holešovic jsme našli tuhle super stěnu, a před ní udělali pár fotek.



To, že je stále špatné počasí mě také mrzí z důvodu, že mám spoustu nových, hezkých věcí, které bych vám ráda ukázala (a které tahám snad každý den - ale to už na blogu nikdo nevidí, že?) Třeba tuhle sukni jsem si ve čtvrtek zkoušela v Mangu, ale říkala jsem si - né, potřebuješ zimní věci! A tak jsem ji tam nechala. Co ale osud nechtěl, v pátek se konal Black Friday a Mango mělo 30% na vše! V pátek jsem nemohla, protože jsem dodělávala nějaké resty a jen smutně sledovala www.stránky Manga, jak mizí jedna velikost za druhou. Nakonec jsme se v sobotu vydali na Čerňák, že se zeptám (Honza si tam jezdí pravidelně doplňovat zásoby Nespressa). A byla tam! "Musíte počkat hodinu, než ji vytáhneme ze skladu. A je tam jen jeden kus, takže to není stoprocentní." zněla slova prodavačky. Tak říkám že to rozhodně nevadí, alespoň se koukneme kolem. A byla tam! Ach! Sukním do pasu jsem opravdu propadla, a tahle je vážně dokonalá!

Ještě jedna novinka - ohledně mých vlasů. Kdo uhodne? :)





sukně Mango
třičko H&M
svetr Pull&Bear
šála Primark 
kabelka LongChamp
tenisky Nike


Nebojte, bundu jsem měla - v autě! A zima? Ta mi byla strašná :D Vůbec nevím, co budu teď v zimě dělat a nosit.
Ještě mám jednu poznámku. Když jsem vycházela, přišlo mi, že jsem strašně šedo-černá, ale ty tenisky to skvěle rozbily. Jsem z toho nadšená. A i to prostředí tomu podle mě pomohlo. Honza je super fotograf - tentokrát i zpracoval fotky, takže jsem neměla skoro žádnou práci! No i když, já jsem, zatímco dělal fotky, pilně pekla cukroví. V životě jsem nenapekla tolik druhů (i když jsem spíš pomáhala, dobře!) Já jsem jen na rohlíčky, linecký a vosí úly. Co vy? 







Mějte se krááásně :)
Vaše Kač

5 komentářů:

  1. Sice se ta kabelka hodí barevně k botám, ale ty boty jsou na mě už moc sportovní. Vyměnit za jiné a byla by to pecka! :)

    Style Solution

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám se to právě s kamarádkou strašně líbilo, tak jsem si to vzala i na fotky :) ale beru všechny názory :)

      Vymazat
  2. Jsi kráska! :-* Jen jsem nepřišla na chuť tomu trendu kombinovat sportovní a elegantní takovým způsobem. Mně se to tam hrozně tluče. Ale je to jen můj pohled. A nic to nemění na tom, že ti to sluší! :D :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi to většinou moc nelíbí, ale tady mi to nějak nevadilo a líbilo se mi to :) tak příště zkusím jinak :D :) a děkuju moc :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký outfit! :) Ta kabelka je boží hlavně ta její barva asi ji potřebuju :D :)

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)