Vaříme s kačkou | Tortilly lepší než z KFC

středa 18. listopadu 2015

Milí čtenáři,

moc se omlouvám, že přidávám méně, než obvykle. Mám jeden problém, a to, že nedokážu překousnout situaci ve světě. Asi jsem nějaká přecitlivělá, ale přijde mi zvláštní psát o tom, co jsem si třeba koupila nového, co jsem si vzala na sebe, když se na nás hrne tolik smutných zpráv. Možná bych si to neměla tolik brát, ale jsem asi více empatická, než bych chtěla. Nedokážu zavřít oči nad zlem, které se děje a dělat že nic. To jen na úvod, abych vysvětlila svou menší neaktivitu.
Včera jsme se třeba vydali do Drážďan, a mohli sledovat odklon jakéhokoliv většího auta, které musí být na hranicích prohledáno. Což je dobře, jsem pro všemi deseti a naprosto to schvaluji! Ale je smutné sledovat, kam jsme se dostali.

Abych ale zase nezahodila všechnu tu práci do kopru, tak tady dnes pro vás mám takový "recept". Asi tyto příspěvky neberte vyloženě jako recepty, spíše jako nápad a inspiraci na vaření.
Když jsme s Honzou byli na chalupě, rozhodla jsem se udělat tortilly s kuřecím masem. Doma je běžně obaluji v rozmačkaných kukuřičných lupínkách, ty jsem ale neměla po ruce, tak jsem udělala klasické, malinké řízečky.




Vezměte si zeleninu, jakou máte rádi a nakrájejte ji na menší kousky.


Řízečky usmažte.

A vše zabalte do tortily. Uplně jednoduchý recept :) já většinou tortilu ještě před naplněním, pomažu majonézou. Dává to tomu takový lepší šmrnc. A pokud máme doma sladko-pálivou omáčku, také s ní dochucujeme.


Ještě detail. Měla jsem zrovna čerstvý tymián, a tak jsem ho přidala pod trojobal na řízečky a byly výborné!

Děláte domácí tortily? Klidně mi napište, co máte rádi k jídlu a co rádi vaříte. Pořád hledám novou inspiraci :)
Mějte se krásně a buďte na sebe opatrní!

1 komentář:

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)