Through my iPhone III.

neděle 22. listopadu 2015

Krásné nedělní odpoledne,

vítám vás u dalšího ohlédnutí do mého telefonu. Trošku focení různých okamžiků flákám, a pokusím se to napravit! Pořád běhám z práce do práce a na další věci nezbývá čas. Mám nejméně dva outfity, které bych ráda vyfotila, tak se k tomu musím přemluvit (a taky Honzu! :D).
Co říkáte na počasí? Mě se to tedy vůbec nelíbí, taková zima.

Tento víkend jsem si nevzala žádnou práci a strávila ho s nejlepšími lidmi. V pátek slavila narozeniny moje nejlepší kamarádka a v sobotu se konala Transmission, kde jsme se zase potkali s úžasnými kamarády. Bylo to všechno moc fajn! :)

Víc takových akcí a večerů.

Tom´s burger. Vypadá super, ale taková hitparáda to zase nebyla :D neurazí ale ani moc nepotěší. Ale je v centru :D

Prosím, řekněte mi, že nejsem jediný blázen, který sbírá body na ty boží talíře z Billy :D



Doporučuji vietnamské bagety z Bílé labutě! Měla jsem hovězi a byla mňam!

V úterý jsme se vydali do Drážďan a bylo to šílený!
... ale sushi bylo super, přejedli jsme se jako čuňátka.

Za 90,- no nechte ji tam :) Lindex

YamYam na Vyšehradě. Mají uplně nové menu a já v rychlosti před prací zaběhla na polední menu a byla jsem trochu na rozpacích.
Polední menu za 200,- je na mě prostě moc.

Perníkové laté z Costy můžu jen doporučit :)
já si ho už bohužel asi nedám, protože mi káva nedělá dobře a je mi po ní prostě vždycky špatně, ale chuťově je vážně super. Mňam!
Elišky narozeniny <3 Tří grácie 
Every brunette needs blonde best friend 

Transmission <3



10 komentářů:

  1. Aaaaa ja ti zapomnela dat dalsi body. �� Mam jich zase asi milion. :D
    A dekuju za patek, bylo to bozi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olala <3 tak příště :) dekujiiiiii
      Jsem si minule brala v Bille ty talíře a přišla starší paní, ze je občas dostane ale ze ma nádobí doma spoustu a dala mi je. To bylo uplne hrozne hezké :)
      Jo jo super to bylo ❤️

      Vymazat
  2. Pekne fotky, a ten hanbac teda ze vyzera dobre :) myslim ze mne by uplne stacil ten pohlad na neho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zase tak hrozné to nebylo, na fotce vypadá větší :)

      Vymazat
  3. Já se musím přiznat, že nádobí z Billy mne tentokrát neoslovilo, takže body nechávám máminé kolegyni. A to jsem jinak docela sběrač. Z nějaké předchozí akce mám mističky na musli a ty jsou super. Teď by se mi líbily nože, co budou mít v Lidlu, ale tam chodím jednou za čas a většinou ani nenakoupím za tu požadovanou pětistovku.
    Polední menu za 200 Kč je docela masakr...
    http://werka13.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha tak alespoň jiné body :) jsem ráda, že v tom nejsem sama :)! Já mám zrovna Lidl blíž než Billu, velkou zásluhu na mých bodech má kamarádka která mi jich vždy přinese tak 20 :)

      Vymazat
  4. Náhodou mne toto počasie vyhovuje, už len trochu snehu mi chýba a bolo by to dokonalé :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš, jak jsi to přivolala - nevím jak u vás, ale u nás dnes ráno sněželo :)

      Vymazat
  5. dobrovolně přiznávám, že jsem větší blázen na sbírání bodíků do Billy,ale ono to jde nějak tak samovolně,protože jak jsme se přestěhovali, tak byl potřeba udělat ,,mega,, nákup všech věcí a to jsme dostali tolik těch bodíků......a celá rodina nám to sbírá, protože všichni nakupujeme v Bille :) mám už dvě sady talířů a hrníčky a až na menší zádrhel s kvalitou, kdy jsme zjistili,že nám prodali vadné kusy....jsme spokojeni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha tak to je super, přeji vše nejlepší do nového bydlení :) chápu že pak to skáče samo, já se snažím talíře v obchodě kontrolovat, ale taky se bojím že se s nimi něco stane a pak už nikdy nekoupím do sady náhradní :) Já mám tedy "jen" dvě sady mělkých talířů a pak jedu sadu těch hlubokých, ale u těch je trošku problém, jak jsou maličké. Nevím jestli se mi líbí nebo ne :D asi koupím pár těch mís a budu mít na polévku mísy :D :)

      Vymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)