OOTD | Autumn

neděle 1. listopadu 2015

Zdravím všechny, kdo jste se dostali na můj blog! :)

Podzim ráda nemám. Takový ten hezký je vždycky tak dva až pět dní a pak je zima, vlezlo, sychravo, bláto, prší... No prostě líbí se mi, ale jen na fotkách nebo za oknem.  Minulý víkend to ale bylo jiné, bylo sluníčko, přijatelná teplota, a my jsme se vydali do kina na Stážistu (mimochodem doporučuji!). Ještě předtím jsme se zastavili na kávu (já na čaj) v Costě, prošmejdili pár obchodů (je to úžasné, mít muže, se kterým můžete jít nakupovat a 90% času nečumí do mobilu a nedělá hrozně otráveného!) a také něco nafotili. Snad se vám to bude líbit alespoň jako minulý článek :) Měla jsem strašnou radost z komentářů a Honza ještě větší!Takže děkujeme za ně!


Konečně jsem po dlouhé době sehnala hezky padnoucí, černé kalhoty, tak je teď tahám celkem často. Doufám jen, že se moc nevytáhnou, protože měli nejmenší velikost 34, a myslím, že bych ještě o jednu velikost menší snesla. Kabátek už jste viděli, a abych nebyla celá černá, zvolila jsem červenou, kostičkovanou košili, kterou jsem sehnala na konci prázdnin úplně za hubičku!

Také můžete vidět finální verzi mých "nových" vlasů. Sestříháno (to už dýl) a dobarvená část u hlavy. Byl to pro mě celkem šok, protože v reálu jsou ty vlasy u hlavy skoro do černa a já byla od moře skoro blond :), naštěstí jsem použila jen šampon, tak uvidím, jak moc se vymyje :). Každopádně na fotkách se mi moc líbí, myslela jsem že to bude vypadat hrozně a nakonec jsem byla nadšená, co myslíte? 







 košile Zara
kalhoty Zara
kabátek Mango 
boty Baťa 

9 komentářů:

  1. krásna košeľa! :) je skvelé mať takého priateľa a ešte aj pekne fotí! :D

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee dekuji :) je do toho zapáleny skoro víc než ja :D a porad hledá na internetu jak fotit apod. Je skvělý :)

      Vymazat
  2. Jsi tak krásná! :) vlasy jsou úžasný, kdyby mi takový barva slušela, šla bych do ní! Hrozně se mi to líbí :) a neříkej mi, že bys snesla kalhoty menší než 34! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsi zlatá <3 no oni jsou takový strašně strečový, kdyby byly normální tak by to bylo v pohodě :D
      Ale vždyť ty jsi taky měla několik barev a mám dojem že ti slušelo všecko ! :) i když ta hnědá/černá je na tobě stejně nejhezčí ...ale to ombre je takové jemné a dokud to člověk nezkucí tak těžko říct jestli mu bude slušet nebo ne no :) to první mi taky neslušelo protože bylo strašně udělaný :D

      Vymazat
  3. já mám podzim ráda takový jaký je ted - sluníčko, celkem teplo a barevné listí :) krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo teď je super taky si ho užívám :) (až na dnešní ráno a -1 :D)

      Vymazat
  4. Moc hezký outfit, košile mám teď moc ráda :) Zvlášť ty kostkaté! Poslední dobou pokukuji po nějaké do takové tě tmavé zelené, všechny, co mám, jsou do červena a už to chce nějakou změnu. Jinak narazit na takového kluka není vůbec jednoduchý, ale naštěstí takovýho statečnýho mám i já :D
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jich mám vybraný asi milion na vinted a pořád nevím jestli jo nebo ne :D ...

      Vymazat
  5. Jéé, ty se máš, na stážistu se chci tak moc vydat a pořád mi to ještě nedopadlo :( a costa, nééé, ty mě teda provokuješ, miluju costu :( a tvůj outfit je boží, stejně jako tvoje vlasy, ach :)

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)