Bad days

pátek 20. července 2012

Tak.. zase nic nepridavam.

Nemam posledni dobou uplne nejlepsi dny. Konkretne tedy od vcerejska na me sedi nejaka mrcha nalada. Je mi fakt zle, jako psychicky..

Nechci to tu moc rozepisovat, ale jiste vsichni znate jak nekdy nejaka slova umi zabolet. A boliiii a boliiii jeste dlouho potom a ten dotycny nema ani paru ze neco takoveho ucinil..

No nic. Chtela jsem vam v rychlosti ukazat moje nove dziny. Rikala jsem si, ze by mi nakupovani mohlo trochu pomoct. Nepomohlo.

Do skinnu jsem nakonec celkem zainvestovala (teda ja ne ale maminka.. ale pst.. ona ma taky jedny). Jsem si ale jista ze bych si je nakonec stejne koupila i sama ..

Zase pridavam post pres telefon takze zadna slava polni trava se nekona. Kvalita je spis K.O. nez O.K. a tak vam sem dam jen tasku a dziny az priste.

Predstavuji vam sve historicky prvni Levi'sky ..(spis obal) . uz ted je miluju..



0 komentářů:

Okomentovat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)