Bioderma Sensibio H2O

středa 4. července 2012

Jestli existuje něco, kvůli čemu bych se vrátila do minulosti, a darovala to svému minulému já, je to tahle voda.

Hrozně dlouho mě trápily pupínky - téměř celou střední školu, a i když jsem si to nemyslela, zpětně vím, že to bylo vážně špatné. Zlepšilo se to až vloni, když jsem začala chodit s přítelem. Nevím, jestli za to mohli hormony nebo co. Prostě se tak stalo.. Od té doby mě vždy trápí jeden-dva, maximálně tři pupínky.

Nedávno měla ale mamka svátek, a já nevěděla co jí dát. Tak jsem se rozhodla že spojím příjemné s užitečným a dala jsem jí tuhle micerálku. A asi si brzy půjdu ještě pro jednu! Abych jí měla i u přítele!

Vím, že o ní bylo napsáno hodně. Všichni ji chválí, a těžko vás přesvědčí něco jiného než vlastní zkušenost. Já vyhazuji všechny ostatní odličovače (dobře, ještě dodělám ten u přítele) a pak nekupuji nic jiného! 

Jestli něco, co je dražší, opravdu stojí za to. Je to tahle micerálka!
Od chvíle co jí používám, nemám žádné pupínky, ale je pravda, že ji používám jen týden a to se nedá říct na 100%, co mě ale uplně odrovnalo, mám pleť jako dětskou prdelku :D ..

Obrázek vypadá strašně, ale ani nevíte, jakou mi dal práci! Fotila jsem ho do telefonu, a chtěla na něj dát nějaký INSTAGRAM filtr, jenže to jsem nevěděla, že to pak nejde uložit. Takže hezky printScreen. No a proto je tak děsná :D .. Příště už beru foťák!

5 komentářů:

  1. Za mě ,tohle ne :D Asi jsem jediná na téhle planetě která jí nemá vůbec ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak asi záleží na typu pleti :) já vím že vyhovují hlavně holkám co mají problémy s pupínky :D .. pro mě je to zázrak :D

      Vymazat
    2. Mě to šíleně vysušilo pleť, hrozný :D

      Vymazat
    3. Jo to věřím :) ale mě to vůbec neuškodí :D

      Vymazat
  2. přesně.. tahle voda je zázrak :)

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)