Shopping

pátek 6. července 2012



Dneska jsem od rána uklízela, a vážně vám takové činnosti v těchto vedrech nedoporučuju!
Bohužel mám ale alergii na prach, tak jsem se s tím musela nějak poprat.. snad už zítra ráno nebudu kýchat pětkrát do minuty.





Můj nový overal. Přísahám, že mobilem už fotit nebudu! Čekala bych, že s 8 megapixely budou fotky vypadat dobře, ale prostě s tím asi neumím. Na druhou stranu fotka jídla je taky z mobilu.. Takže.. 

Dneska jsem poprvé provětrala cuff na krk :) 
Potřebuji nějakou malinkou kabelku, abych měla, když jdu někam na akci. Na mobil, občanku a nějaké drobné. Nic víc. A zrovna nikde nic. Šla jsem se podívat po obchodech, a místo toho jsem se nechala nalákat na slevy v Zaře a taky v Takku. Fotky přidám zítra :) 

Co jste dnes dělali vy? 

6 komentářů:

  1. Super fotky :)


    http://sakfashion.blogspot.cz/(giveaway)

    OdpovědětVymazat
  2. ten overal ti závidím a rýžička vypadá moc dobře=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jestli máš poblíž Terranovu tak tam zaskoč, mají je za super peníz :) ale asi si budu muset našít ramínka..

      Vymazat
  3. mňam to papáníčko :)
    S tím úklidem Tě plně chápu, taky mám alergii na prach, plus na roztoče.. takže fakt paráda :D ještě jsem z té alergie na roztoče chytla nějaký ekzém na ončí víčka, fakt príma, vypadám jak idiotek :D
    A overal je super, mám je moc ráda, taky bych si chtěla nějaký koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hnus fakt.. jeste horsi je ze mi zacala az ve dvaceti :-D uz jsem asi stara :-D...
      Zaskoc do terranovy .. maji i jine barvy a hlavne ted maji megaaa slevy :-) sla bych si tam pro nejake ty skinny ale u nas uz je to vsecko silene prebrane... :-/

      Vymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)