Představení

pondělí 2. července 2012

Takže, abych se v rychlosti představila.

Měla jsem blog, pak další.. pak další, pak blogspot, pak blog, pak zase blogspot.. pak zase blog a teď si zakládám zároveň s blogem znovu blogspot, protože jsem zjistila, že bych ve svých článcích ráda informovala o různých věcech, o oblečení. A to podle mě na blogu dost dobře nejde. Na blogu se mu líbí ta propojenost díky sledování a podobně, tak jsem zvědavá, jestli sem vůbec někdo bude chodit a tak.. :)

Můj největší problém je, že raději píšu, než se fotím. Proto spousta lidí ke mě nechodí. Je v tom lenost dnešní populace. Lidem se nechce číst. Maximálně dva odstavce. A pak vyžadují spousty fotek. Jistě, že se budu snažit, uspokojit tuto poptávku, ale není to vždy úplně jednoduché.
Další velký problém je, že se často k blogu vůbec nedostanu. Takže nepřispívám tak často, jak bych si přála, ale pokusím se o to, když jsou ty prázdniny :) ..

Jinak mé jméno je Kačka. Mám hrozně ráda jméno Katie, takže ho používám. Asi dva, nebo tři roky zpátky jsem psala povídku, kde měla slečna přezdívku motýlek, a od té doby mám motýly moc ráda. Proto Butterfly. Víc v tom nehledejte. :)

Tak doufám, že sem někdo přijde, a že se vám tu hlavně bude líbit :)
Budu vděčná za každý komentář, pochvalu, nebo i kritiku - protože kritika posouvá lidi kupředu.

Teď se jdu vrhnout na design - alespoň trochu. Vůbec nemám představu, jak by měl vypadat.. :)

1 komentář:

  1. Klidně piš, já to číst budu.. :)) musím se přiznat že občas, když jsem třeba unavená tak taky projíždím jen fotky :D ale jinak si ráda počtu :) a děkujiii jsem hrozně moc poctěna :))

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)