Pršíí

čtvrtek 5. července 2012

Dneska jsem byla třetí den v práci, a jsem v nějakém nepochopitelném deliriu, protože mě to tam začalo bavit :D což moc nechápu, ale ráda bych odpracovala co nejvíce hodin, dokud tomu tak je :)
Zítra mám ale volno, a celý víkend taky ... Takže asi nic :)

Dneska jsem šla z práce, a hrozně pršelo, a mě to hrozně zvedlo náladu. Nateklo mi šíleně moc vody do bot, takže své milované balerýnky asi vyhodím, ale musela jsem se celou cestu domů smát. Do schodů v baráku jsem už šla naboso. Měla jsem tak plné ruce, že jsem musela jít s deštníkem nad hlavou. A přišlo mi to hrozně směšné.

Ale podle mě je důležité, umět si udělat srandu sama ze sebe a zároveň se radovat z maličkostí :) Takže  byste to taky měli zkusit :D ..

Nevím vůbec co s volným dnem, nemáte nějaké nápady? :) Přítel je pryč, nejlepší kamarádka taky.. Bléé :D


1 komentář:

  1. jéé to ne mi líto :( škoda že nebydlíme blíž u sebe, hned bych tě někam vytáhla.. klidně jen do parku na deku :) Přítel je teď v Brně, chtěla jsem tam za ním jet, ale nakonec z toho sešlo.. kdybych tam ale byla tak bych ti klidně dělala společnost, pokud bys chtěla :) ale bohužel no :/
    jinak deštník není můj, je to obrázek z nětu, ale sháním takový.. hrozně se mi líbí ten typ :)

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)