Random 01

neděle 15. července 2012

Nahromadilo se mi par obrazku v telefonu tak je sem vlozim a zitra je treba upravim aby byly vetsi a hlavne uprostred :-)
S pritelem jsem navstivila Francouzsky trh na Kampĕ pod Karlovym mostem. Fotky odtamtud mam ale ve fotaku tak zase priste...







6 komentářů:

  1. Juu, to je tvoje auticko? co je to presne za typ? ja shanim taky nejaky, a jiny nez bily nechci ♥

    OdpovědětVymazat
  2. nene já autíčko nemám a myslím že ještě nějakou chvíli ít nebudu.. tohle se mi jrozně líbilo a jestli si někdy nějaké budu pořizovat, mělo by být takovéhle :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahaa, no prave ja miluju taky takovehle, jsou krasne :)) takove akorat pro zenskou na nakupy:D

    OdpovědětVymazat
  4. jojo to jo... ale jako myslím že na něj dlouho nebudu mít penízky... já budu ráda když pojedu na dovolenou :D

    OdpovědětVymazat
  5. jakooo běž někam s tím jídlem :D zrovna teď v jedenáct večer, to jako neee :D jdu pryč abys věděla :D

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)