Francouzské trhy

neděle 22. července 2012

S přítelem jsme před týdnem navštívili Francouzské trhy, o kterých jsem se dozvěděla od Yell. Nejprve jsme prošli celou Prahou (spíš to byla tour Palladium - Václavák - Smíchov), kdy on si kupoval plavky a já sháněla džíny. Plavky jsme sehnali ale kalhoty ne.
Vím, že nebylo moc hezky.. takže jsme to vážně jen proběhli. Fotek je taky pomálu. První věc, kterou musel přítel mít, byly slávky. Já to jedla poprvé v životě, a ačkoliv byly (prý) výborně uvařené, znovu bych si to nedala. Ale vonělo to hezky.
Neměla jsem vybané penízky, takže jedinou věc, kterou jsem si koupila byl malý, jahodový džem za deset korun :D .. Ten bohužel vyfocený nemám, ale koupila jsem si ho ještě ve velkém v Kauflandu, a ten vám sem dám v příštím postu z Instagramu.







1 komentář:

  1. U toho levandulového stánku by na 100% zakotvila moje máma :D jinak slávky jsem nikdy v životě nejedla a stydím se, ale nemám ani tušení co to je :D

    OdpovědětVymazat

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)