Relax

sobota 7. července 2012

Odjela jsem na chalupu, a nechce se mi nic moc psát. Vlastně ani nic nového není. Přináším vám nějaké fotky věcí, které jsem si včera pořídila.
Zítra relax, pak domů, za miláčkem nejspíš.. a od pondělka zase do práce. Ach jo. Ale za ty penízky mi to stojí :)

Mějte se







První a druhé tričko Zara (199,-) tílko Takko (149,-). Tričko z Takka už mám z loňska v černé barvě, když jsem ale viděla tohle, prostě jsem ho tam nemohla nechat! (ano mohla, ale teď jsem si půl roku skoro nic nekoupila, tak myslím, že jsem si ho zasloužila :)  )

Jo... a kdybyste chtěli vědět, jak vypadá majitelka tohoto blogu (Omlouvám se, že je nakřivo, ale můj notebook prostě není schopen pochopit že ji chci otočit. Nevím. Kdyžtak to udělám doma dodatečně :)). )


5 komentářů:

Dĕkuji mockrát za návštĕvu a komentář :*

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)